Moving Intelligence
In het kort
Optimale conversie
Multisite & meertalig
Headless frontend
Moving Intelligence
Moving Intelligence
Moving Intelligence
In het kort
Optimale conversie
Multisite & meertalig
Headless frontend
In het kort
Optimale conversie
Multisite & meertalig
Headless frontend
In het kort
Optimale conversie
Multisite & meertalig
Headless frontend
In het kort
Optimale conversie
Multisite & meertalig
Headless frontend
Grip op alles wat beweegt
Grip op alles wat beweegt
Moving Intelligence is marktleider in voertuigvolgsystemen en helpt in meer dan 10 landen klanten met beveiliging, rittenregistratie, wagenparkbeheer en duurzame mobiliteit.
Moving Intelligence is marktleider in voertuigvolgsystemen en helpt in meer dan 10 landen klanten met beveiliging, rittenregistratie, wagenparkbeheer en duurzame mobiliteit.
Digitaal schaalbaar
Digitaal schaalbaar
Moving Intelligence groeit snelt, ook door internationale overnames. Dit vraagt om een extreem schaalbare oplossing voor alle online marketing, communicatie en sales.
Moving Intelligence groeit snelt, ook door internationale overnames. Dit vraagt om een extreem schaalbare oplossing voor alle online marketing, communicatie en sales.



Modulair websystem
Modulair websystem
Een design system en frontend die volledig zijn opgebouwd uit losse 'components' geeft Moving Intelligence de maximale flexibiliteit die exact past bij de groeifase waarin de organisatie zich bevindt.
Een design system en frontend die volledig zijn opgebouwd uit losse 'components' geeft Moving Intelligence de maximale flexibiliteit die exact past bij de groeifase waarin de organisatie zich bevindt.
Unieke customer journeys in 1 oplossing
Unieke customer journeys in 1 oplossing
Met het websysteem kan de marketing communicatie afdeling zelf websites en platformen realiseren, voor een nieuwe markt in het buiteland of voor een specifieke doelgroep.
Met het websysteem kan de marketing communicatie afdeling zelf websites en platformen realiseren, voor een nieuwe markt in het buiteland of voor een specifieke doelgroep.
Vier keer zoveel inkomende leads
Vier keer zoveel inkomende leads
Een sterke focus op de digital touchpoints in de Buyer's Journey levert vier keer zoveel leads via de website in de eerste 2 maanden na lancering.
Een sterke focus op de digital touchpoints in de Buyer's Journey levert vier keer zoveel leads via de website in de eerste 2 maanden na lancering.
Neem contact op
Hoe kunnen we je helpen groeien?
Nieuwsbrief
Abonneer je op onze nieuwsbrief
Onze partners
Neem contact op
Hoe kunnen we je helpen groeien?
Nieuwsbrief
Abonneer je op onze nieuwsbrief
Onze partners
Neem contact op
Hoe kunnen we je helpen groeien?
Nieuwsbrief
Abonneer je op onze nieuwsbrief
Onze partners
Neem contact op
Hoe kunnen we je helpen groeien?
Nieuwsbrief
Abonneer je op onze nieuwsbrief
Onze partners